Radovi na putu od Sremskih Karlovaca do Banstola, uključujući i raskrsnicu Čortanovci, završeni su i vozila ponovo mogu da saobraćaju starim putem za Beograd.
Put je sasvim solidno uradjen ali mu nedostaje bitna stvar: treca (sredisnja traka) na deonicama gde je put prav, za preticanje. Kao sto je na Puckarosu npr. Ovako cemo imati mnogo vise nezgoda jer sada, realno, brzine mogu da budu vece a vozila (i vozaci) su isti kao i pre rekonstrukcije - losi.
Ako voziš svaki dan onda verovatno imaš halucinacije jer nikada ( vozim od '83.) nije bilo zabrane za kamione preko Banstola, što će reći da nikada nisi mogao videti saobraćajni znak koji brsni prolaz teretnim motornim vozilima. Zabryna počinje ispred Inđije i završava se u Staroj Pazovi. Put ne postoji samo zbog vikendaša i stipsi koje za BG idu starim putem nego i zbog vozila koja dostavljaju robu, idu do sedišta firme i sl. A, kamioni svakako pre Inđije moraju na autoput.
Konstrukcija autoputa postoji i funkcionise u svrhu nosenja kamiona, ovaj put ne. Kamioni NIKAD nisu smeli da saobracaju preko Banstola ali 500 dinara resi problem :-) Vozim svaki vikend tim putem i novi put je zaista dobar, samo sto ce sad lesinari da stoje sa radarima svuda.
Iskreno, put je sad ekstra. U svakom slucaju daleko bolji nego sto je bio kad sam mislila da ce mi se auto raspasti svaki put kad prolazim. Milina je sad voziti bez tog drnanja i lupanja. Sta cu kad ne volim da lazem.
Vama stvarno nikada covek ne moze ugoditi,stalno nadjete da pljujete, mozda i jeste kratka deonica,ali je dosta uradjeno,licno sam prolazio dok su bili radovi i pratio desavanja,konstantno se radilo,sem nedeljom i zaboravljate,kakve su kise bile u junu mesecu,kada se nije ni moglo raditi. Inace put je moze se reci zavrsen pre 20ak dana, samo je bio neki problem na rekonstrukciji mostica na izlazu iz Karlovaca i svo to vreme je bio prohodan put.
Vi sto pljujete,garant taj put niste ni koristili,prosli ste zadnji put ko zna kada,a i ovim novim cete isto ko zna kada proci,ali bitno je da prozivate.
Molim novinare da se provozaju novim putem.Prvo,još nije završen,samo je pušten prolazak vozila,rokovi su bili ne dugi nego predugi,kao da su trebali da premoste i reku i najvažnije put je urađen katastrofalno,jedino ako namerno nisu hteli da ga naprave "grbavog".Molim proverite i pitajte odgovorne zašto je put neravan???
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Posle četiri meseca ponovo može preko Banstola
Autor: 021.rs
Novi Sad
•21.09.2018.
•08:35 > 08:35
Komentari 29
DjakoN
Talac
putnik
vozac
@Vazd
NS65
ana
Vazd
NS 65
kazi ,,ladja,,
NekoTreci
Pa onda opet radoviiii
Drajver
:)
Шта може да је кратко, а да истовремено буде и пуно?
Можда пре дебело ;)
па да и разумем шта смо то добили за пет месеци блокаде Банстола.
Sosa
glogi
Vi sto pljujete,garant taj put niste ni koristili,prosli ste zadnji put ko zna kada,a i ovim novim cete isto ko zna kada proci,ali bitno je da prozivate.
100% Таксиста
PERICA####
Futog
Luka
AVAV
/
ds ovci su tako dva leta radili sa time sto je druge radove prekinula kampanja.
tako ce i ovi na prolece zatvoriti opet taj put
Dejan
Saša
Zemunac
Putujem iz Zemuna za Novi Sad svaki dan....
EvoOvako
Zoran
LimanacNS
Vozac
;
Kaja
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H